Heräsin tänä aamuna vasta 10.30 ( joka on siis mun biologisen kellon mukaan tosi myöhään ) ja olo tuntu oikeestaan ihan hyvältä. Kävin kaupassa ostamassa lisää kaalia, keittovihanneksia ja porkkanoita, että saan tehtyä keittoa, jos rupee ahmimiskuvioihin palaaminen käymään mielessä. Tää on ehkä n. tuhanneskuudessadasviideskymmeskahdeksas kerta, kun mä lupaan, että jäätelönsyönti / ahmiminen on ohi, mut onneks moon niin tyhmä, että vieläkin jaksan uskoo onnistumiseen.
Kävin sauvakävelyllä päivällä ( onkohan se jotenkin outo harrastus parikymppiselle ? *pohtii* ). En tiiä, oisko kovin suositeltavaa huhkia näin toipilasaikana, ku eilen illalla oli viel 38 astetta kuumetta, mut toisaalta mun hermo vaan ei kestä liian monen päivän täydellistä lepotilaa.
Ajattelin pyhittää tämän alkuillan googlaamiselle ja etsiä eri sivustoja, joissa puhutaan erilaisista riippuvuuksista ja niistä irti pääsemisestä ( tupakka, alkoholi, pelit....ym. ). Niissä kumminkin on aika paljon samaa kuin tässä mun addiktiossa : ruuassa. Tiiän, syöntiä ei voi lopettaa kokonaan ( on sekin joskus tullut kantapään kautta koettua ), mutta aina voi vieroittautua "vaarallisista" ruoka-aineista ja vaihtaa ne terveyden kannalta parempiin...siispä : Stop jäätelölle, stop tuoreelle leivälle, stop jogurtille ja stop muille purkkivälipaloille.
Kommentit