Viimeset pari päivää on taas menny ihan helvetillisellä kaavalla *itkis jos osais*
Uudenvuodenlupaukset huuhtoutu tiistaina pytystä alas kahteen eri otteeseen ( sen jälkeen ku olin mässänny yhen 2,5 litran jäätelöboksin ja litran jäätelöpaketin, sekä tavoille uskollisena pari lautasellista suolatonta mikropuuroo, 2 prk herkkusieniä ja 1 kg pakastevihanneksia ). Eilinen meni melkein kokonaan nukkuessa. Olin varustautunu lähtemään sauvakävelylle, mut totaalinen voimattomuus iski ja päädyin makaamaan mun pistelevälle kirpparisohvalle. Rupes taas pelottamaan tän sairauden vaarat, ku heräsin jossain vaiheessa juomaan 1,5 litraa vettä ja suussa maistu ihan puhdistusaineelle ( ilman mittaamistaki liene selvää, et verensokerit oli koholla ). Luulis, että kun tietää omaavansa vahvat geenit diabetekseen, ni osais ottaa järjen käteen, mutta ei.
Tänään ( 17 tunnin unien jälkeen ) sit sain raahattua ahterini terapeutin huoneeseen ja koitettiin yhes ratkoo tätä juttuu...nyt on taas henkisesti parempi olo. Fyysinen puoli prakaa silti aika pahasti...meikätyttönen on kai sitte vihdoin viimein onnistunu tartuttautumaan siihen kamalaan flunssatautiin, mitä on ollu liikkeellä...päätä särkee, pyörryttää ja äskön mittasin kuumeen, ni näytti päälle 38. Pakko mennä ottamaan Panadol, ettei taju lähe...mun aivot ku ei kestä kauheen korkeita kuumetiloja ( norm. ruumiinlämpö jotai 35.5 ).
Ehkä ens viikolla sitte paremmin...
Kommentit