Hmmh...oon tässä kolmen päivän aikana siirtyny pikkuhiljaa proteiinipitosempaan ravintoon. Ehkä se eilinen huono olo johtu tästä muutoksesta, mut tänään on ollu ihan hyvä olo jo.

Tarkotus ei oo laihtua, vaan lopettaa turha mässäily...sanotaan, että tässä on pakko jo käyttää äärimmäisiä keinoja, kun normaali ruokapäiväkirjan pito ei tepsi. Eli : hiilihydraatit ( varsinkin nopeet ) mahollisimman vähille ( ne innostaa mut ahmimaan ) ja tilalle proteiinia ( eli mun tapauksessa eri juustoja, papuja, kalaa ) ja vihreitä vihanneksia. Toivotaan, että liiallinen syömisinto talttuu näillä keinoilla. Mikään noista yllä mainituista ruoka-aineista ei nimittäin hivele mun makuaistia kovinkaan paljon ( vihanneksia lukuunottamatta )... =D

Tän päivän ruokalista :

Ap :  2 keitettyä kananmunaa + n. 1,5 dl salaattivihanneksia ( jossa vähän fetajuustoo joukossa )

Lounas : Ohravelli ( maitoon ), n.0,5 dl lantturaastetta ja n.50 g vesimelonia.

Välipala : n. 0,5-1 dl ananasrahkaa

Illallinen : Paistettua fetajuustoa n 150 g, salaattivihanneksia ja n. 1- 2 dl hapankaalia

Iltapala : Tonnikalaa 1 prk, raejuustoa 200 g

Ja juomaks teetä, kahvia tai vettä. Nälkä on pysyny loitolla hyvin, eikä ainakaan tällä hetkellä himota lähtee kauppaan jäätelötiskille notkumaan. Katsotaan, sanoi sokea.