Tuli sitten herättyä jo ennen kuutta tänä aamuna. Ihmeen energinen olo, vaikka sorruinkin taas eilen vetämään kokonaisen litran jäätelöö kerralla sisuksiin ( mikä mun mittakaavassa on tosin aika vähän... ) ja kyykkimään vessassa kaksinkerroin. Tänä aamuna huomas taas viikon loppupuolen mässäilyjen tulokset. Puolisen kiloo enemmän painolastia, ku perjantaina... tosin luulen, että osa siitä on nestettä ja mahaan juuttunutta kamaa ( toiminta ku on mitä on tästä typerästä in&out-syömismenetelmästä johtuen ). Anyway. En taida enää ees välittää...
Viikonloppuna sain inspiksen ruveta taas kuntoilemaan suuremmassa mittakaavassa. Nyt kun oon normaalipainossa, niin ei tuosta luulis haittaakaan olevan. Aattelin, et ois aika sopiva alotella silleen, et kävisin kävelyllä suunnilleen joka päivä, joista n. puolet olis sauvojen kaa, puolet ilman. Samalla sais noi niskatki vetristettyä, ku on tullu lohnotettua täs tietskan ääressä välillä vähän liikaakin =) Ja sit aattelin taas alottaa ton kropan kiinteytyksen. Harmittaa, ku oon päästäny vatsalihakset rupsahtamaan jne. Nyt tartun tuumasta toimeen ja rupian vetää liikkeitä vanhalla kaavalla + nivelten liikkuvuuden parantamiseks ja mielenrauhan ylläpitämiseks alan taas joogaamaan aamuisin ennen mitään muita askareita.
Tällä kaavalla olis siis tarkoitus jatkaa. Aaaaauuuummmm...
Kommentit