Tänään piti pysyä aisoissa...aamu meni suht hyvin : lautasellinen puuroo, leipä, tomaattia ja kahvia pari kuppia. Päivällisellä meni suht OK : 2 riisipiirakkaa, punajuurilootaa, 2 pientä perunaa, siivu suolalohta, tuokkonen perunasalaattia ja lasi vettä.
Mutta välipalalla se taas räjähti käsistä : 2 banaania, 2 päärynää, 3 omenaa, sitten lisää punajuurilootaa, 5 riisipiirakkaa, puoliraaka kananmuna, lisää lohta, maitoa n. 2 dl, jäätelöö puol litraa ja kahvia... välillä piti aina käydä laattaamassa, että mahtuu lisää sisään...tää on niin sairasta.
Mä oon laatannu tällä viikolla jotain 5-6 kertaa, tänään kolmesti. Tää alkaa taas karata käsistä. Kirjotin tänään runon äitille...tuli sellanen olo, että ei oo kauheesti aikaa jäljellä. Kaiken itsetuhosen käytöksen piti olla jo mennyttä, mut näköjään oon väärässä...Mä ymmärrän alkoholisteja ja narkkeja...tää painiminen on samaa luokkaa ja yhtä yököttävää touhua. Toivottavasti en koskaan enää joudu sairaalaan...veromarkat voi käyttää parempiinkin tarkotuksiin, ku tällasten luusereiden hyysäämiseen *itseviha huipussaan*
Huomenna vaihtuu vuosi...tuntuu, ku vasta eilen ois ollu Millennium. Muistan, kun istuin sillon omassa huoneessa pimeessä, kuuntelin NRJ:n vuoden hittilistaa ja ajattelin...niin...sitä henkilöä, jota ajattelin usein sen jälkeenkin. Hassua, mutta tuntuu, että sen jälkeen mä en oo ajatellutkaan ketään yhtä paljon. Hah, vähän mä oon urpo...
Kommentit